Připojení je povinné:
Barva |
Funkce |
Černá |
test (31) |
Šedá |
jeden konec fázové cívky (libovolné pořadí) |
Šedá |
druhý konec fázové cívky (libovolné pořadí) |
Silnější červená |
konstantní napětí (30) |
Řidší červená* |
spínané napětí (15) |
*Pro správnou funkci regulátoru je nezbytné připojit zapalováním řízený pozitivní vodič (15), který přenáší 12V, když je zapnuto zapalování. Pokud vozidlo nemá zapalováním řízený pozitivní vodič, může být připojeno k vodiči trvalého proudu (B+) a oba vodiče je možné propojit jako jeden. To však povede k trvalé spotřebě přibližně 5 miliampérů, což způsobí vybití baterie během dlouhého období bez použití.
Připojení je volitelné:
Barva |
Funkce |
Zelená |
Kontrolka svítí 15 |
Žlutá nebo fialová* |
Kontrolka svítí 31 |
*žlutý nebo fialový vodič (v závislosti na sérii, která barva je použita) může ovládat kontrolky na japonských malých traktorech. Pokud není řídicí jednotka instalována v japonském malém traktoru (např. pokud je řídicí jednotka instalována v motocyklu nebo mopedu), vodič se nepřipojuje (musí být izolován).
Zelený vodič může ovládat kontrolky jiných vozidel (např. Lombardini, Motoplat, Rotax). Pokud není v takovém vozidle instalován, bude vodič vynechán a nebude připojen (musí být izolován).
Je ZAKÁZÁNO spojovat dvě kontrolní světla dohromady, protože by došlo k jejich poškození!
Spojit lze pouze jedno nebo druhé.
Připojení kontrolní lampy je volitelné, regulátor napětí funguje i bez ní.
Parametry:
Rozměry: 90 x 78 x 28 mm
Detekční vzdálenost: min: 66 mm, max 69 mm
Délka drátu: přibližně 25 cm
Regulátor napětí pracuje v systému 12 V (12 V).
Nabíjecí napětí nastavené v regulátoru je 14,1 V
Regulátor reguluje pomocí sériové regulace. Více informací si můžete přečíst zde.