Pokud máte EU daňové číslo, prosím, registrujte se před objednáním, abychom mohli vaší objednávce aplikovat DPH pro vnitrokomunitární prodej.

Kompatibilita našich ovladačů s motocykly Suzuki

Kompatibilita našich ovladačů s motocykly Suzuki

Náš regulátor napětí Solvart funguje téměř se všemi motocykly Suzuki. Jedinou podmínkou kompatibility je, aby motor měl třífázový alternátor, což si jako laik velmi snadno ověříte.

Pokud z alternátoru vedou do regulátoru třífázové (žluté nebo černé) vodiče, pak máte třífázový alternátor a dobrý třífázový regulátor napětí MOSFET. Pokud k vám tři vodiče nevedou nebo si nejste jisti, jaký regulátor potřebujete, kontaktujte nás na adrese info@mosfetregulator.cz

Je to tak jednoduché? V podstatě ano! 

Princip činnosti (třífázových) regulátorů napětí je stejný bez ohledu na to, pro jaký motocykl jsou určeny.

Je však pravda, že regulátor napětí, který se „vejde“ do menšího generátoru (kde je chladič menší a může odvádět méně tepla, ale vejde se do užšího prostoru), si již neporadí s 500W generátorem. Alternativou jsou individuálně navržené konektory a odlišné zapojení. Z těchto důvodů se můžete často setkat s tím, že regulátor napětí v jiných internetových obchodech je označen jako vhodný pouze pro Suzuki DL 1000. To je v pořádku, pokud je pro vás důležité, že regulátor je plug & play (tj. zapojíte ho a funguje).

Náš výrobek může být v tomto ohledu „těžkopádnější“ na instalaci, ale na oplátku je mnohem levnější než tovární nebo kvalitní (ne čínské!) regulátory z náhradních dílů. Navrhli jsme jej speciálně pro výkonné alternátory, takže si poradí s alternátory od skútrů s velkou karoserií (např. Suzuki Burgman AN 400) až po Suzuki GSX 1300 Hayabusa. Kromě toho vám můžeme pomoci rozhodnout, zda je to skutečně regulátor, s nímž máte potíže, s dalšími specifikacemi a můžeme vám také poskytnout odbornou pomoc s případnými dotazy.

 

Na co si ale musím dát při objednávání a instalaci pozor? 

  1. Náš regulátor napětí je k dispozici v provedení s 5 nebo 7 vodiči. Rozdíl mezi nimi je v tom, že 7vodičový má zdvojené proudové výstupy (z regulátoru vycházejí dva kladné a dva záporné vodiče). To je nutné, protože vodiči protéká tak velký proud, že jsou preventivně zdvojené (celkový průměr vodičů, kterými protéká proud, je tak větší, menší namáhání vodičů, menší zahřívání vodičů).  

Takže v podstatě máte štěstí, pokud si objednáte drátový regulátor tak, jak je, ale např.: ze 7 drátových regulátorů můžete vyrobit 5 drátových, které budou plnit svou funkci stejně dobře, viz bod 7 FAQ. Na základě předchozích objednávek vidíme, že pro Suzuki SV 650 a Suzuki GS 500 byly instalovány pouze 5drátové regulátory. Měli byste si však ověřit, kolik drátů má regulátor na vašem motocyklu, který byl doposud, protože například Suzuki GSXR 600 nebo Suzuki GSXR 750 mají často 5vodičové a 7vodičové modely, takže pravděpodobně záleží na roce výroby, jak je nastaveno připojení k baterii.

  1. Můžete si vybrat i délku drátu. Obvykle stačí „normální“ 25 cm drát, ale pokud jste regulátor přemístili na jiné místo (např. kvůli lepšímu větrání), je možné objednat delší drát (cca 55 cm). 

     

  2. Motocykly Suzuki obvykle nemají připojený kladný vodič. U Suzuki GSX 1400 jsme se s takovým kladným vodičem setkali, obvykle se jedná o tenčí hnědý nebo černý vodič. Velmi snadno se identifikuje multimetrem, pokud máte zapnuté zapalování motocyklu, objeví se v něm napětí baterie, pokud zapalování vypnete, zmizí. Pokud máte na motocyklu jeden z těchto přídavných vodičů, můžete si o něm přečíst více v často kladených otázkách č. 8. Regulátor napětí Solvart, který vyrábíme, nemá připojený kladný vodič, regulátor to řeší jiným způsobem. Pointa je v tom, že pokud vám ze starého regulátoru (se spínaným kladným vodičem) vychází 6 vodičů, našich 5 vodičů bude pro něj těch správných a starý spínaný kladný vodič (ze strany motoru) bude „vynechán“, zaizolujte ho elektrikářskou páskou .      Suzuki motorkerékpároknál nem jellemző a kapcsolt pozitív vezeték. 

 




Image by freepik