Pokud máte EU daňové číslo, prosím, registrujte se před objednáním, abychom mohli vaší objednávce aplikovat DPH pro vnitrokomunitární prodej.

Instalace Aprilia Pegaso 650 a BMW F650

Instalace Aprilia Pegaso 650 a BMW F650

U modelů Aprilia Pegaso 650 a BMW F650 je připojení regulátor napětí Solvart o něco složitější, ale je pro ně naprosto vyhovující, o čemž svědčí i fakt, že v letech 2022-2023 jste pro tyto dva modely dodali více než 24* regulátor napětí.

*Tyto statistiky zahrnují pouze nákupy, u nichž kupující výslovně uvedl značku a model, a nezahrnují nákupy, u nichž někdo neuvedl údaje o svém motoru.

Složitost zapojení u modelů Pegaso 650 a BMW F650 je způsobena tím, že zbarvení a zapojení tovární kabeláže neodpovídá (a je velmi zavádějící) zbarvení kabeláže na naší řídicí jednotce. V žádném případě nezapojujte regulátor barvou na barvu! Před připojením vodičů nezapomeňte použít multimetr k jejich identifikaci, i když níže shrnujeme, který vodič je (nebo může být) který.





 

Proč dochází ke zmatkům? 

Problémem obou typů je, že:

  • Tovární regulátor má připojený kladný vodič, což náš regulátor napětí nemá. V případě výměny tedy tento připojený kladný vodič (ze strany motocyklu) nemusí (nemůže) být připojen k našemu regulátoru (podrobněji viz proč v FAQ 8). 
  • A tělo (záporný vodič) není zbarveno stejně jako u jiných motocyklů.

 

Aprilia Pegaso 650

U tohoto motocyklu jsou vodiče na straně motoru pravděpodobně zbarveny podle obrázku níže. Ale jak již bylo napsáno, k identifikaci vodičů na vašem motocyklu byste měli VŽDY použít multimetr, protože to nemůžeme zaručit, takže toto berte jako vodítko, co byste měli pravděpodobně naměřit na vodičích na straně motoru (levý sloupek – střední sloupek).

Pokud měříte právě toto, měli byste se připojit k naší kontrolní zóně „Solvart“ (prostřední sloupec – pravý sloupec):

Pegaso 650 přední drát

Funkce

Ovládací kabel Solvart

červená pozitivní červená

Zelená

(méně často: červeně pruhovaná)

připojené pozitivní žádné

hnědá

(méně často: k plstění s obilným kláskem)

negativní Zelená

 

Shrnuto také v textu:

Na straně motoru (Aprilia Pegaso 650) je kladný vodič (obvykle zelený, méně často červeně pruhovaný) vynechán, nemusíte ho připojovat k regulátoru, přelepte ho elektrikářskou páskou. Náš regulátor to řeší jinak, nepotřebuje připojený kladný vodič.

A motor oldal felől a negatív (barna) vezetéket pedig a szabályzónkon lévő negatív (zöld) vezetékhez csatlakoztasd.

(V ojedinělých případech není na straně motoru žádný záporný vodič, v takovém případě vyzkoušejte záporný (zelený) vodič na regulátoru Solvart někde na kovovém povrchu motoru pomocí koncovky kabelu se zrnem (můžeme ji k regulátoru dodat, pokud ji uvedete do poznámky při objednávce). Dohlédněte na to, aby se testovala na kovovém povrchu; na natřené ploše motoru izolujete, tam již testovat nemůžete!

Jinými slovy, nepřipojujte zelený vodič na straně motoru k zelenému vodiči na našem regulátoru, protože se sice barevně shodují, ale funkčně ne (Aprilia Pegaso 650).

Pokud vám tento popis pomohl s připojením a fungoval vám / nefungoval vám, můžete se vyjádřit níže pomocí svého profilu na Facebooku, poskytnout zpětnou vazbu (nezapomeňte uvést, o kterou značku z těch dvou se jedná) nebo napsat na info@mosfetregulator.cz

BMW F650

U tohoto motocyklu jsou vodiče na straně motoru pravděpodobně zbarveny podle obrázku níže. Ale jak již bylo napsáno, k identifikaci vodičů na vašem motocyklu byste měli VŽDY použít multimetr, protože to nemůžeme zaručit, takže toto berte jako vodítko, co byste měli pravděpodobně naměřit na vodičích na straně motoru (levý sloupek – střední sloupek).

Pokud měříte právě toto, měli byste se připojit k naší kontrolní zóně „Solvart“ (prostřední sloupec – pravý sloupec):

 

 

BMW F650 přední drát

Funkce

Ovládací kabel Solvart

červená pozitivní červená
zelená připojené pozitivní žádné
hnědá negativní zelená

 

Shrnuto také v textu:

Na straně motoru (BMW F650) chybí připojený kladný vodič (zelený), nemusíte ho připojovat k regulátoru, přelepte ho elektrikářskou páskou. Náš regulátor to řeší jinak, nepotřebuje připojený kladný vodič.

Na straně motoru připojte záporný (hnědý) vodič k zápornému (zelenému) vodiči na ovládací zóně.

Jinými slovy, nepřipojujte zelený vodič na straně motoru k zelenému vodiči na naší řídicí jednotce, protože se sice barevně shodují, ale funkčně ne (BMW F650).

Pokud vám tento popis pomohl s připojením a fungoval vám / nefungoval vám, můžete se vyjádřit níže pomocí svého profilu na Facebooku, poskytnout zpětnou vazbu (nezapomeňte uvést, o kterou značku z těch dvou se jedná) nebo napsat na info@mosfetregulator.cz

 



Image by pvproductions on Freepik