Další výhody našeho regulátoru napětí pro motocykly:
V kladné větvi můstku se používají Schottkyho diody s nižšími ztrátami, aby se snížily ztráty diod v usměrňovacím cyklu.
Díky velké ploše žeber jej lze použít i tam, kde je chlazení odtokové hrany omezeno (např. pod tryskou).
Díky odlitku z pryskyřice je zapouzdření zcela vodotěsné, ale je třeba se vyvarovat extrémních případů (např.: mytí vysokotlakým parním strojkem).
Parametry:
- Rozměry: 90 x 78 x 28 mm
- Detekční vzdálenost: min: 66 mm, max 69 mm
- Délka drátu: přibližně 25 cm
Regulátor napětí pracuje v systému 12 V (12 V). Nabíjecí napětí nastavené v regulátoru je 14,4 V – 14,5 V, což (v závislosti na ztrátách v elektroinstalaci a celkovém výkonu spotřebičů) bude naměřeno o 0,2 V – 0,5 V méně než napětí baterie.
Regulátor reguluje pomocí bočníkového řízení (bočníkového zatížení). Jedná se o typický mechanismus regulace pro třífázové generátory. Více informací o něm si můžete přečíst zde.
Typ 5 nebo 7 vodičů:
5 vodičů |
7 vodičů |
3 (žluté) fázové vodiče (3 x 2,5mm2) |
3 (žluté) fázové vodiče (3 x 2,5mm2) |
1 (červený) kladný vodič (1 x 2,5mm2) |
2 (červené) kladné vodiče (2 x 2,5mm2) |
1 (zelený) záporný vodič (1 x 2,5mm2) |
2 (zelené) záporné vodiče (2 x 2,5mm2) |
V závorce je uveden průřez drátu
Jak vidíte, rozdíl mezi oběma typy spočívá v tom, že proudové výstupy (kladný a záporný vodič) jsou u sedmivodičových zdvojené. U některých motorů (typicky motocyklů s generátorem vyššího výkonu) mají výrobci tendenci k nižšímu zatížení nabíjecích proudových vodičů a konektorů jednotlivě.
Existují také 6 a 8vodičové modely, které mají k motocyklu připojen tenčí hnědý nebo černý vodič – tzv. spínaný kladný vodič. V tomto případě je náš regulátor brzd rovněž kompatibilní. Další podrobnosti naleznete v bodě 8 často kladených otázek.
Kromě toho je možné, že starý regulátor napětí byl připojen se 4 vodiči (tj. připojen k motocyklu bez záporného vodiče). V takovém případě je náš výrobek rovněž kompatibilní. Podrobnější informace o této problematice naleznete v často kladených dotazech č. 9.
Zapojení regulátoru napětí je jednoduché, ale vyžaduje minimální zručnost:
- Neměla by být zapojena s obrácenou polaritou (ani na okamžik), protože stejně jako u jiných elektrických spotřebičů by došlo k poškození součástek.
- Umět používat multimetr (před připojením nového regulátoru zkontrolujte stav nabíjecí sítě, generátoru, baterie)
- Pájení nebo krimpování v místě připojení
Náš návod k instalaci regulátoru napětí si můžete prohlédnout online.
Mnoho našich regulátorů napětí bylo exportováno pro motocykly Honda, Suzuki, Yamaha, ale jsou kompatibilní i s jinými značkami (Kawasaki, BMW, Piaggo, Aprilia, Triumph atd.).
Níže si můžete prohlédnout seznam kompatibilních přístrojů a zjistit, pro které motocykly byly dosud exportovány. Rádi bychom zdůraznili, že pokud některý typ není na seznamu, ale funguje s třífázovým alternátorem s magnetem, bude s ním fungovat. Pokud si nejste jisti, zda je kompatibilní s vaším motocyklem, můžete nás kontaktovat na Facebooku: https://www.facebook.com/rectifier.eu nebo nás kontaktovat e-mailem: info@mosfetregulator.cz
Značka rychlé kliknutí:
Pro Aprilia Pegaso 650 se hodně používají jako regulátor napětí. Často se však dodávají také regulátory pro Aprilia RSV 1000, ETV 1000 Caponord a Tuono 1000. Na základě zpětné vazby je dokonale sladěn i bod odběru.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Aprilia Atlantic 125
|
|
Aprilia Atlantic 500 Sprint
|
|
Aprilia ETV 1000 Caponord, Rally
|
|
Aprilia Leonardo 125
|
|
Aprilia Pegaso 650
|
Dobrý je třífázový regulátor. Při instalaci zkontrolujte zapojení multimetrem, protože tovární zbarvení vodičů neodpovídá našemu regulátoru! Další podrobnosti naleznete v tomto článku na blogu.
|
Aprilia Pegaso Strada 650
|
Dobrý je třífázový regulátor. Při instalaci zkontrolujte zapojení multimetrem, protože tovární zbarvení vodičů neodpovídá našemu regulátoru! Další podrobnosti naleznete v tomto článku na blogu. |
Aprilia RST1000 Futura
|
|
Aprilia RSV1000 |
|
Aprilia Scarabeo 250
|
|
Aprilia Scarabeo 400ie
|
|
Aprilia Scarabeo 500
|
|
Aprilia Shiver 750 SL
|
|
Aprilia SL 1000 Falco
|
|
Aprilia Sportcity 125
|
|
Aprilia Sportcity 200
|
|
Aprilia Sportcity 250ie
|
|
Aprilia Tuono 1000
|
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Arctic Cat 375 |
|
Arctic Cat 400 |
|
Arctic Cat 500 |
|
U motorů BMW se většinou setkáte s regulátorem napětí BMW F650.
Márka és típus |
Megjegyzés |
BMW F650 |
Dobrý je třífázový regulátor. Při instalaci zkontrolujte zapojení multimetrem, protože tovární zbarvení vodičů neodpovídá našemu regulátoru! Další podrobnosti naleznete v tomto článku na blogu. |
BMW G450X |
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Bombardier DS 650 Baja
|
|
Bombardier Outlander 400 4x4
|
|
U motorů Cagiva se vyplatí zjistit, kolik fází má alternátor, protože často je potřeba jednofázový regulátor.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Cagiva Elefant 650 |
Potřebujete jednofázový regulátor napětí
|
Cagiva Elefant 750 |
Potřebujete jednofázový regulátor napětí
|
Cagiva Raptor 1000
|
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Derbi Senda 50 |
Není kompatibilní
|
U značky Ducati se obvykle objednává napínák pro každý model. U modelu ST (Sport Touring) si před objednáním nezapomeňte zkontrolovat, jaký alternátor objednat, protože jsme se setkali s jednofázovými i třífázovými alternátory.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Ducati 848 |
|
Ducati Monster 620ie
|
|
Ducati Monster 695
|
|
Ducati Monster 696
|
|
Ducati Monster 750
|
|
Ducati Monster 900 ie
|
|
Ducati Monster S4
|
|
Ducati ST2 |
Nezapomeňte zkontrolovat, zda je jednofázový nebo třífázový, v závislosti na roce.
|
Ducati ST3 |
Nezapomeňte zkontrolovat, zda je jednofázový nebo třífázový, v závislosti na roce.
|
Ducati ST4 |
Nezapomeňte zkontrolovat, zda je jednofázový nebo třífázový, v závislosti na roce.
|
Ducati Streetfigter 1098s
|
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Gilera 250 Skuter
|
|
Gilera 500 Skuter
|
|
Gilera GP 800 |
|
Gilera Runner |
Není kompatibilní
|
Nejčastěji objednáváte motocykly Honda. Ve skutečnosti, aniž bychom byli vyčerpávající, se regulátor napětí nejčastěji objednává pro motocykly Honda XL1000 Varadero, VFR 750 a VFR 800 a Honda CBR 600. Upínání se liší podle modelu, podle vašich ohlasů se někdy hůře upínal model Honda CB 600 Hornet.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Honda CB 1000 Bigone
|
|
Honda CB 1300 |
|
Honda CB 250 |
|
Honda CB 400 SF
|
|
Honda CB 500 |
Nezapomeňte zkontrolovat, zda je jednofázový nebo třífázový, v závislosti na roce.
|
Honda CB 600 (Hornet)
|
|
Honda CB 650 |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 650 C |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 650 Night Hawk |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 650 SC |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 650 Z |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 700 SC |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 750 F |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 750 F2 |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 750 Nighthawk |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 750 SC |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CB 900 F Hornet
|
|
Honda CBF 1000
|
|
Honda CBF 500 |
|
Honda CBF 600 |
|
Honda CBR 1000 F |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CBR 1000 RR
|
|
Honda CBR 1000 XX
|
|
Honda CBR 1100 XX
|
|
Honda CBR 600
|
|
Honda CBR 900 |
|
Honda CBR 919 RR fireblade
|
|
Honda CBR 929 |
|
Honda CBR 954 |
|
Honda CBX 400 |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CBX 400F |
Elektromagnetické rušení
|
Honda CG 125 |
|
Honda CLR 125 |
|
Honda CX 500 |
|
Honda FES 250 Foresight
|
|
Honda FMX 650 |
|
Honda Goldwing GL 1000
|
|
Honda Goldwing GL 1100
|
|
Honda Goldwing GL 1200
|
|
Honda GS 500 |
|
Honda NT 650 V Deauville
|
|
Honda NT 700 V Deauville
|
|
Honda NTV 650 |
|
Honda NX 650 Dominator
|
|
Honda Silver Wing 600
|
|
Honda ST 1100 |
Elektromagnetické rušení
|
Honda VF 700 C Super Magna
|
|
Honda VFR 400 R
|
|
Honda VFR 750 |
|
Honda VFR 800 |
|
Honda VFR 800 FI
|
|
Honda VT 250 |
|
Honda VT 600 Shadow
|
|
Honda VT 750 C
|
|
Honda VTR 1000
|
|
Honda VTR 800 |
|
Honda XL 1000 V Varadero
|
|
Honda XL 600 V |
|
Honda XL 600 V Transalp
|
|
Honda XL 650 |
|
Honda XL 650 V Transalp
|
|
Honda XL 700 V Transalp
|
|
Honda XRV 750 Africa Twin
|
|
Honda Steed NV 400
|
|
U motocyklů Hyosung si nejčastěji objednáte náš regulátor napětí pro model GT 650.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Hyosung 250 |
|
Hyosung GT 650
|
|
Hyosung GV 650
|
|
Hyosung GV 700
|
|
Většinou najdete regulátor napětí pro Kawasaki VN900 nebo Kawasaki ER 5.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Kawasaki ER-5 |
|
Kawasaki ER-6F
|
|
Kawasaki ER-6N
|
|
Kawasaki GPZ 500 S
|
|
Kawasaki KLE 500
|
|
Kawasaki KZ 550
|
|
Kawasaki Ninja ZX-12R
|
|
Kawasaki Ninja ZX-6R
|
|
Kawasaki Ninja ZX-9
|
|
Kawasaki Ninja ZX-9R
|
|
Kawasaki Versys 650
|
|
Kawasaki VN 900
|
|
Kawasaki Z 750 |
|
Kawasaki ZX 600
|
|
Kawasaki ZX-10R
|
|
Kawasaki ZXR 400
|
|
Kawasaki ZZR 250
|
|
Kawasaki ZZR 400
|
|
Kawasaki ZZR 600
|
|
KTM 950 i KTM 990 se velmi často objednávají se stejným rozdělením regulátoru fezu.
Márka és típus |
Megjegyzés |
KTM 950
|
Někdy se stane, že není k dispozici záporný vodič při připojení, a proto je nutné zvlášť testovat záporné zapojení našeho regulátoru, viz bod 9 často kladených otázek.
|
KTM 990
|
Někdy se stane, že není k dispozici záporný vodič při připojení, a proto je nutné zvlášť testovat záporné zapojení našeho regulátoru, viz bod 9 často kladených otázek.
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Kymco Downtown 125
|
|
Kymco Downtown 200
|
|
Kymco Downtown 300
|
|
Kymco People S 125
|
|
Kymco People S 200
|
|
Kymco People S 250
|
|
Kymco People S 300
|
|
Kymco Quannon 150
|
|
Kymco Venox 250
|
|
Kymco Xciting 500i
|
|
Kymco Xciting 500R
|
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Moto Guzzi California III |
Potřebujete jednofázový regulátor napětí
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Moto Morini 1200 Sport
|
|
Moto Morini Corsaro 1200
|
|
Márka és típus |
Megjegyzés |
Piaggio Beverly 400
|
|
Piaggio Liberty 200
|
|
Piaggio x7 EVO 125
|
|
Hodně objednáváte motocykly Suzuki. Regulátor napětí se používá hlavně pro motocykly Suzuki GSX R 600 a Suzuki SV 650 a také pro Burgman a Suzuki DL 1000. Podle vašich ohlasů je montáž většinou správná a bez problémů.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Suzuki Burgman 250
|
|
Suzuki Burgman 400
|
|
Suzuki Burgman 650
|
|
Suzuki DL 1000 |
|
Suzuki DL 650 V-Storm
|
|
Suzuki DRZ 400
|
|
Suzuki Epicuro 150
|
|
Suzuki Freewind 650
|
|
Suzuki GN 250 |
|
Suzuki GS 1000 |
|
Suzuki GS 1100 |
|
Suzuki GS 450 |
|
Suzuki GS 500 |
|
Suzuki GS 650 |
|
Suzuki GSX 1100 F
|
|
Suzuki GSX 1300R Hayabusa
|
|
Suzuki GSX 650 F
|
|
Suzuki GSX-R 1000
|
|
Suzuki GSX-R 600
|
|
Suzuki GSX-R 750
|
|
Suzuki Skywave 400
|
|
Suzuki SV 1000 |
|
Suzuki SV 650 |
|
Suzuki TL 1000 R
|
|
Suzuki VL 1500 Intruder
|
|
Suzuki VS 800 Intruder
|
|
Suzuki VZ 800 Marauder
|
|
Suzuki XF 650 |
|
Suzuki GSX 400 F
|
|
U motocyklů Triumph se méně často používá zpětný regulátor, u Triumphu Speed Triple si obvykle přivezete napínák.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Triumph 675 Daytona
|
|
Triumph Speed Triple 1050
|
|
Triumph Speed Triple 955i
|
|
Triumph TT 600 |
|
Objednání brzdového třmenu pro motory Yamaha je zcela běžné, zejména pro modely Yamaha Dragstar a Virago. Kromě toho se častěji objednávají pro model Yamaha FZS 1000. Podle vašich ohlasů se liší model od modelu, zda je montážní bod na správném místě, např. u modelu Yamaha XJ 600 Diversion je montážní bod stejný, zatímco u modelu XV 500 L je bohužel montážní bod složitější.
Márka és típus |
Megjegyzés |
Yamaha FJR 1300
|
|
Yamaha FZ6 S2 Fazer
|
|
Yamaha FZ6-N |
|
Yamaha FZR 600
|
|
Yamaha FZS 1000
|
|
Yamaha FZS 600
|
|
Yamaha NXC 125
|
|
Yamaha R6 |
|
Yamaha TDM9 00
|
|
Yamaha TMAX 500
|
|
Yamaha TMAX 550
|
|
Yamaha WR 450 F |
Potřebujete jednofázový regulátor napětí
|
Yamaha XC 125 Cygnus
|
|
Yamaha XJ 600 Diversion
|
|
Yamaha XT 600 |
|
Yamaha XT 660 |
|
Yamaha XTZ 660
|
|
Yamaha XV 1100 Virago
|
|
Yamaha XV 1600 Wild Star
|
|
Yamaha XV 250 |
|
Yamaha XV 535 Virago
|
Někdy se stane, že není k dispozici záporný vodič při připojení, a proto je nutné zvlášť testovat záporné zapojení našeho regulátoru, viz bod 9 často kladených otázek.
|
Yamaha XV 750 Virago
|
|
Yamaha XVS 1100 Dragstar
|
|
Yamaha XVS 650 Dragstar
|
|
Yamaha YZF 600 R Thundercat
|
|
Yamaha YZF R6 |
|